השוואת מחירים לימודים וקורסים

כמה עולים לימודים בישראל מחירים ומסלולים

רבים מאתנו, המבוגרים בעלי תארים אקדמיים, זוכרים, כמשוער, את הצומת שבה עמדו – מתלבטים מה ללמוד, לאן לפנות בדרכם אל מוסד הלימודים ואל מסלול הלימודים המתאים להם ביותר. על מנת להקל על מי מכם שניצבים כיום באותה צומת, מתלבטים באותה תהייה, ריכזנו מידע רב בנושא חשוב זה. באתר השוואת מחירים “הבחירה:” אתם מוזמנים לבדוק מוסדות לימודים ולבחון את מסלולי הלימוד המוצעים, ולבחור בנתיב מתאים לכם ולתקציב העומד ברשותכם.

לימודים אקדמאיים הם עבור רבים שער אל עתיד טוב יותר, מעניין ומגוון, שפותח בפניהם לא רק אופק תעסוקתי עשיר יותר אלא גם מאפשר להם לחיות חיים טובים יותר.

כל גולש מוזמן להתוודע באמצעות האתר אל מגוון תחומים ומסלולי לימודים המציעות המכללות והאוניברסיטאות המובילות בישראל, לרבות קורסים מקצועיים, לימודי העשרה ומבחר סדנאות בתחומי דעת ועניין מגוונים. ההיצע הרחב והעשיר המוצע לכם יאפשר לכל מתעניין בחינה מעמיקה של האופציות השונות הפתוחות בפני כל, מקצועות לימוד בתחומים, כגון:

היצע וייעוץ – מחירים וביקוש

טבעי שריבוי האפשרויות לא בהכרח יקל אלא יערים קושי בשאלה “מה ללמוד? היכן ללמוד?”. כאן תוכלו לבחון מה מוצע לכם בכל מסלול, מה תנאי הסף הנדרשים לקבלה, נושאי הלימוד, אפשרויות התעסוקה בעתיד עם סיום הלימודים. ייעוץ עשוי להקל עליכם למקד את השאיפות והרצונות בתחום שלימודו יכול לסייע לכם לבנות את עתידכם,.עם זאת חשוב לבחור תחום לימודים שמעניין אתכם, תחום שתוכלו להביא בו לידי ביטוי את הפוטנציאל הגלום בכם.

בחירת מיקום הלימוד נובעת משיקולים שונים, בין השאר מקרבה גיאוגרפית אל מוסד הלימודים. בכל מקרה חשוב לציין, כי הבחירה אינה סופית. אם במהלך הלימודים אתם נוכחים לחוש או לדעת כי בחרת בתחום שאינו מתאים לכם – ניתן לשנות את הבחירה, שהיא, מטבעה, הפיכה, ולבחון אפשרויות חלופיות – אם באותו מוסד לימודי ואם במקום אחר. חשוב, לבצע בחירה נבונה עם לא מעט מחשבה מקדימה שיובילו אתכם למקום ולמסלול הנכון.

האתר “The Choice” לשירותכם “הבחירה” שלכם

ריכוז מבחר מקצועות לימוד, מסלולים ומוסדות לימודים מאפשר לכם סקר שוק ובחינה השוואתית, לרבות השוואת מחירים מהירה ללא עלות מצידכם או התחייבות. בטופס המקוון המופיע כאן תוכלו לקבל עד 5 הצעות בתחום המבוקש, ובכך למקד ולייעל את החיפוש שלכם אחר התחום ומוסד הלימודים המתאימים לכם.

לאחר בחירת התחום תוכלו לקרוא מידע על אודותיו – מה כוללים הלימודים, מה הן אפשרויות התעסוקה במקצוע או בתחום הנרכש וכיו”ב. מאחר שאתם לא נדרשים, בשלב ראשוני זה, להגיע אל מוסד הלימודים על מנת לקבל פרטים אודותיו, אתם יכולים לנצל את הזמן להשוואה בין מוסדות שונים המציעים את תחומי הלימוד המבוקשים.

האתר חוסך לכם זמן וכסף בכך שהוא מאפשר לכם בחינה השוואתית בין מספר גדול של חלופות. גם לאחר איתור התחום והמוסד הלימודי עדיין נותרות, בוודאי, שאלות פתוחות רבות, אבל לאחר הבחירה הראשונית קל יותר להמשיך את הקשר ולהתקדם בו. האתר מאפשר לכם למלא פרטים ולקבל עד חמש הצעות בתחום שבו אתם מתעניינים. תוכלו להשוות את התנאים הנדרשים בכל אחד ממוסדות הלימוד, וכמו כן להתוודע אל הבדלים בפרמטרים שונים.

השוואת מחירים קורסים, לימודי העשרה וסדנאות

סדנאות
סדנאות גיבוש, סדנאות העצמה, סדנאות זוגיות, סדנאות חשיבה חיובית, סדנאות יין, סדנאות מודעות עצמית, סדנאות מיניות, סדנאות מיסטיקה, סדנאות מנהיגות, סדנאות מנהלים, סדנאות ניהול, סדנאות רוחניות, סדנאות ריפוי עצמי, סדנאות תקשורת, סדנת איפור, סדנת אלכוהול, סדנת בישול, סדנת בצק סוכר, סדנת צחוק, סדנת צילום, סדנת שוקולד, סדנת שירות, לימודי אסטרולוגיה.

הכשרה מקצועית – קורסים מקצועיים
קורס הכנה ללידה, קורס ברמנים, קורס צלילה, קורס עזרה ראשונה, קורס קונדיטוריה, קורס תפירה, קורס בניית ציפורניים, קורס קידום אתרים, קורס נגרות, קורסים לגמול השתלמות, קורס חשבי שכר, קורס הנהלת חשבונות, קורס מנעולן, קורס טכנאי סלולר, קורס גישור, קורס פוטושופ, קורס פיתוח אפליקציות, קורס תיווך, לימודי עיצוב אופנה, קורס ניהול פרויקטים, קורס QA, לימודי ציור, קורס אקסל, קורס אילוף כלבים, קורס תכנות, קורס שיווק באינטרנט, קורס טכנאי מחשבים, לימודי צורפות, קורס אוטוקאד.

לימוד שפות
לימוד אנגלית, לימוד ספרדית, לימוד ערבית, לימוד צרפתית, לימוד רוסית, לימוד גרמנית, לימוד איטלקית, לימוד סינית, לימוד יפנית, לימוד פורטוגזית.

השוואת מחירים לימודים – מקצועות לימוד ותחומים מבוקשים

הנדסאי בניין, הנדסאי תוכנה, הנדסאי חשמל, הנדסאי אלקטרוניקה, הנדסאי מכונות, הנדסאי אדריכלות, מדעי החברה, לימודי תזונה, מדעי הרוח, לימודי קולנוע, מנהל עסקים, לימודי משפטים, לימודי פסיכולוגיה, תואר בחינוך, לימודי עיצוב פנים, לימודי קרימינולוגיה, לימודי שמאות מקרקעין, לימודי וטרינריה, לימודי פיזיותרפיה, לימודי סיעוד, לימודי רפואה, לימודי הוראה, לימודי ראיית חשבון, לימודי תקשורת